Nikodem, Jezusov skrivni učenec (Jn 3; 19,38-40), je moj krstni zavetnik.
V njegovi vlogi se večkrat prepoznam tudi sam. Predvsem mi je všeč njegova drža pred Jezusom, ki je razvidna tudi iz ikone zgoraj -
z odprtimi dlanmi pred Njim.
Njegovo ime pa ustreza tudi namenu mojega bloga.
Tu najdete namreč predvsem moje pridige, ki jih objavljam z namenom, da bi po njih Božji blagoslov, za katerega vedno prosim, kadar jih sestavljam, dosegel čimveč ljudi.
"Nikodemos
(Νικόδημος)" - "zmagovalec med ljudstvom" (evangelij ga imenuje "prvak med Judi") naj pomeni tudi zmago in blagor za vse ljudstvo.

nedelja, 24. julij 2011

vse

Že tretjo nedeljo zapored poslušamo Jezusove besede o Božjem kraljestvu.
Toliko primerjav nam ponuja, da bi si ustvarili kar se da dobro predstavo o njem in o tem, kje se v odnosu do njega nahajamo mi.

Danes lahko v evangeliju zaznamo predvsem »totalnost«.
besede: »proda vse kar ima« ne govorijo toliko o nenavezanosti na dobrine, na imetje, pač pa nam govorijo o spoznanju tega, kako nekaj pomembnega in velikega je biti Božji otrok, Božji prijatelj. Kako nobena stvar ne doseže te vrednosti, pa čeprav te vrednosti na zunaj na hitro ni zaznati.

Majhnosti gorčičnega semena iz evangelija prejšnje nedelje se tokrat pridružita tudi zaklad na njivi in biser.
Oboje je potrebno najti in prepoznati bogastvo, ki ga nosita v sebi.

To, da tisti, ki najde to bogastvo, proda vse, kar ima, samo da ga dobi, ni nobena prisila. Ta naravnanost izhaja iz spoznanja, da če je Bog z menoj, ni nikogar in ničesar, kar bi lahko bilo proti meni in bi bilo močnejše od te vezi.

Tudi vsako tveganje ni več tveganje v prazno. Vedno je ob nas varna Očetova roka.

2 komentarja: