Nikodem, Jezusov skrivni učenec (Jn 3; 19,38-40), je moj krstni zavetnik.
V njegovi vlogi se večkrat prepoznam tudi sam. Predvsem mi je všeč njegova drža pred Jezusom, ki je razvidna tudi iz ikone zgoraj -
z odprtimi dlanmi pred Njim.
Njegovo ime pa ustreza tudi namenu mojega bloga.
Tu najdete namreč predvsem moje pridige, ki jih objavljam z namenom, da bi po njih Božji blagoslov, za katerega vedno prosim, kadar jih sestavljam, dosegel čimveč ljudi.
"Nikodemos
(Νικόδημος)" - "zmagovalec med ljudstvom" (evangelij ga imenuje "prvak med Judi") naj pomeni tudi zmago in blagor za vse ljudstvo.

torek, 30. marec 2010

Sonce je vedelo

Sem si prav rekel, da moram objavit eno zanimivo dogodivščino iz verouka na Srpenici.
Katehet Milan mi je pravil, kako so sedaj v postnem času v 1. razredu risali risbice in je neka deklica narisala križ, zraven pa sonce, ki se smeje.
Po njegovem vprašanju, zakaj je narisala nasmejano sonce, je sledil odgovor:
"Ja, saj je vedelo, da bo vstal!"

;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar