Jezus pa ponuja drugačno vodo. In pravi tako:
»Vsak, kdor pije od te vode, bo spet žejen.

Toda ni dovolj, da sem kot kristjan slišal o tej vodi. Ni dovolj, da Jezusu prikimam, da ima res tako moč.
Potrebno je postati kot Samarijanka. Potrebno je reči:
» Gospod, daj mi te vode, da ne bom žejen!« … »Daj mi tega miru, da ne bom begal, daj mi tega, kar v resnici potrebujem, da bom srečen.«
Kar čuti se ton pri Samarijanki. Morda je celo zavzdihnila, ko je izgovorila te besede. Podobno kot slepi Bartimaj, ki je vklikal »Jezus, Davidov sin, usmili se me!«
Samo taka odprtost - samo to je prava krščanska drža, ki prepriča tudi drugega človeka. Tudi sodobni človek temu prisluhne.
Kdor se napije te prave vode, ki odžeja, postane avtomatično tudi sam studenec za druge.
To je tesno povezano eno z drugim. Tako kot pri Samarijanki.
Ta močna vera (ta voda, ki odžeja) je nalezljiva, je kot radioaktivno sevanje.
Tudi Samariankini sokrajani so nazadnje vzklikali: »Ne verjamemo več zaradi tvojega pripovedovanja, kajti sami smo slišali in vemo, da je on resnično odrešenik sveta.«
Gredo torej celo še korak naprej. Medtem, ko je Samarijanka pravila: kaj, če je on Kristus, so Samarijani prepričani: vemo, da je on zares odrešenik sveta!
Gospodov pogled v dno človekove duše, ki ne obsoja, ampak usmerja v večno življenje, da poslušalcem vedeti, da je on res Emanuel, Bog z nami!
Njegov način ni tak, da bi kot čarovnik v hipu popravil vse zablode in vse napake ljudi, temveč kot neusahljivi izvir, ki žubori v večno življenje, človeka stalno sveži in mu daje moč. Postopno, a zanesljivo. In je tudi zraven kot prijatelj, ki človeka na poti spremlja. Če je človek le dovolj odprt za njegovo drugačnost, za drugačnost vode, ki dokončno odžeja.
Dobro, edino mormo pazit, da nismo mi tisti studenci, ampak nekdo drug. Lahko vabimo ipd. daje pa Jezus tisto vodo.
OdgovoriIzbrišija to itak. Mi smo "Samarianke", ki rabimo te vode.
OdgovoriIzbriši